مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری
يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۵۲ ق.ظ

توکل

خیلی وقت ها که حرف از توکل به خدا و واگذاری امور به او می شد، من این داستان به ذهنم میزد که اگر توکل می کنم خودم هم باید بهترین عملکرد رو داشته باشم تا نتیجه صلاح من و نتیجه خوب برایم رخ بده، تا خیالم از بابت نتیجه راحت بشه.

همین موضوع یکی از دلایلی بود (و هست؟) که همیشه من را در ین زمینه شُل می کرد.

حالا با خودم فکر میکنم که من ناقصم و ضعیف، اصلا عملم هم کم هست و کلی تنبلی میکنم، ولی عیبی ندارد و با همین حال حس و اعتقاد توکل را در خودم تقویت کنم. ان شاالله که در نحوه عملم هم تلاش بیشتری کنم و توفیقم بیشتر بشود.
این طور خیال راحت تری هم دارم.



نوشته شده توسط مجرم فراری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
مجرم فراری

اَعِرِ اللهَ جُمجمَتک

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری

توکل

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۵۲ ق.ظ

خیلی وقت ها که حرف از توکل به خدا و واگذاری امور به او می شد، من این داستان به ذهنم میزد که اگر توکل می کنم خودم هم باید بهترین عملکرد رو داشته باشم تا نتیجه صلاح من و نتیجه خوب برایم رخ بده، تا خیالم از بابت نتیجه راحت بشه.

همین موضوع یکی از دلایلی بود (و هست؟) که همیشه من را در ین زمینه شُل می کرد.

حالا با خودم فکر میکنم که من ناقصم و ضعیف، اصلا عملم هم کم هست و کلی تنبلی میکنم، ولی عیبی ندارد و با همین حال حس و اعتقاد توکل را در خودم تقویت کنم. ان شاالله که در نحوه عملم هم تلاش بیشتری کنم و توفیقم بیشتر بشود.
این طور خیال راحت تری هم دارم.

۹۵/۰۱/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجرم فراری

نظرات  (۳)

۰۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۴۶ ستاره های شب دنیا
باز که بیخیال اون ایدت شدی مومن!
پاسخ:
کدوم؟
۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۱۱ ستاره های شب دنیا
همونکه دفترچه ای بود و قرار بود کمتر از 24 ساعت منتقل شود و...
نگو که این همه مدت از انتشار پست قبل می گذره  و تو هیچی برای نوشتن نداشتی!
پاسخ:
کنکور علیه ما علیه، که البته بهانه است
خودم شل اومدم
خوب شد گفتی
باید دوباره کمر همتو ببندم

کنکورم تموم شد ولی خبری نشد!
پاسخ:
):

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی