مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری
دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۶ ق.ظ

جریمه

دشت اول



جریمه



پ.ن: و کم من قبیح سترته...



نوشته شده توسط مجرم فراری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
مجرم فراری

اَعِرِ اللهَ جُمجمَتک

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری

جریمه

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۶ ق.ظ

دشت اول



جریمه



پ.ن: و کم من قبیح سترته...

۹۳/۱۲/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجرم فراری

نظرات  (۲)

مجرم فراری !
شناسه قبض رو اگه خط خطی نمی کردی شاید یه حالی می شد بهت داد !

پاسخ:
محض احتیاط پاک کردم. چرا حالا؟ چیکار میشد کرد مگه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی