مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری
سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶ ب.ظ

کوچک ما

منصب "عمو" یی(!!!) منصب جدیدی است که خدا رو شکر چند ماهی هست نصیب من شده.

حال جالبی داره.

هم اینکه تا حالا به یه بچه کوچک اینقدر نزدیک نبودی و هم اینکه گاهی فکر میکنی نسبت به

احساسات و رفتار اون بچه با خودت در زمانی نه چندان دور.

توی این سه ماه اتفاقات مختلفی افتاد ولی یکی اش خیلی جذاب تر بود.

وقتی انگشت کوچک من رو با مشت اش می گرفت و با تمام قوای خودش سعی می کرد بلند بشه.

اصلا یه حالی شدم، هر چند که جلو بقیه خیلی به روی خودم نیاوردم.



نوشته شده توسط مجرم فراری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
مجرم فراری

اَعِرِ اللهَ جُمجمَتک

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری

کوچک ما

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶ ب.ظ

منصب "عمو" یی(!!!) منصب جدیدی است که خدا رو شکر چند ماهی هست نصیب من شده.

حال جالبی داره.

هم اینکه تا حالا به یه بچه کوچک اینقدر نزدیک نبودی و هم اینکه گاهی فکر میکنی نسبت به

احساسات و رفتار اون بچه با خودت در زمانی نه چندان دور.

توی این سه ماه اتفاقات مختلفی افتاد ولی یکی اش خیلی جذاب تر بود.

وقتی انگشت کوچک من رو با مشت اش می گرفت و با تمام قوای خودش سعی می کرد بلند بشه.

اصلا یه حالی شدم، هر چند که جلو بقیه خیلی به روی خودم نیاوردم.

۹۳/۰۹/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجرم فراری

نظرات  (۳)

۲۰ آذر ۹۳ ، ۰۰:۱۵ محسن رحیمی
(:
ایشالا قسمت ما هم بشه عمو بشیم !!
پاسخ:
ایشالا
ایشالا پدر بشیم زودتر با هم
۲۱ آذر ۹۳ ، ۲۱:۳۰ محمدحسن ‌‌
آره!
عمو که نمی‌شیم؛ لااقل پدر بشیم!
پاسخ:
غصه نخور. ایشالا جای اونم بیشتر پدر بشی.
نکته اینه که البته باهم پدر نمیشیم!
پاسخ:
(:
حج ات قبول حاجی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی