مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری
يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۵ ب.ظ

آینده

جزو ویژگی های همسن و سالان من هست که هی درباره آینده و مسیر و هدف زندگی فکر می کنیم یا فقط من اینجوریم؟؟

با این که می دونم مسیر پیچیده نیست(از لحاظ مشخص بودن، نه از لحاظ صعب یا سهل بودن ) انگار یک گره ای، یک گیری وجود دارد.

شاید همون تن آسایی و راحت طلبی ای باشد که صاد فرمودند شاید هم چیز دیگری.

شاید هم اصلا این که آدم فکر می کند که باید خاص باشد، و مثل بقیه هی شب و روز نکند اشتباه است. اصلا شاید این لقمه ها از 

دهان امثال من بزرگ باشد. بابا سرت را بنداز پایین و درست را بخوان و بعدش هم برو فوق لیسانس و بعدش هم یه کاری اگر شد بکن اگر

نشد هم برو سربازی تا برسیم به 26-27. بیخیال همه چی.



پ.ن: شاید هم همه این ها بهانه است برای...



نوشته شده توسط مجرم فراری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
مجرم فراری

اَعِرِ اللهَ جُمجمَتک

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری

آینده

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۵ ب.ظ

جزو ویژگی های همسن و سالان من هست که هی درباره آینده و مسیر و هدف زندگی فکر می کنیم یا فقط من اینجوریم؟؟

با این که می دونم مسیر پیچیده نیست(از لحاظ مشخص بودن، نه از لحاظ صعب یا سهل بودن ) انگار یک گره ای، یک گیری وجود دارد.

شاید همون تن آسایی و راحت طلبی ای باشد که صاد فرمودند شاید هم چیز دیگری.

شاید هم اصلا این که آدم فکر می کند که باید خاص باشد، و مثل بقیه هی شب و روز نکند اشتباه است. اصلا شاید این لقمه ها از 

دهان امثال من بزرگ باشد. بابا سرت را بنداز پایین و درست را بخوان و بعدش هم برو فوق لیسانس و بعدش هم یه کاری اگر شد بکن اگر

نشد هم برو سربازی تا برسیم به 26-27. بیخیال همه چی.



پ.ن: شاید هم همه این ها بهانه است برای...

۹۳/۰۵/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجرم فراری

نظرات  (۲)

سعی کن خاص باشی نخطه!
به بالایی ، اییییییی حالم بد شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی