مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری
شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۶ ب.ظ

بیت

ماه رمضون بدون نماز بیت رهبری حال نمیده. واقعا دیگه دلم داشت تنگ می شد. امروز عزمم رو جزم کردم و رفتم.
واقعا حالی داشت. اصلا یه نیرویی انگار به روح ات داده باشن. حتی فضای اونجا کلی به آدم شور و حال می بخشه
و قشنگ آدم رو می بره تو فضای ماه رمضون. نماز پشت آقا هم که اصل قضیه است. بعد نماز احساس خیلی خوبی
داشتم. دیدن علما از نزدیک هم واقعا یه چیز دیگه ست. البته تو اون زاویه ای که من بودم فقط از پشت آقا رو میشد دید.
ولی همونشم غنیمته.



نماز                                 


نوشته شده توسط مجرم فراری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
مجرم فراری

اَعِرِ اللهَ جُمجمَتک

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری

بیت

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۶ ب.ظ
ماه رمضون بدون نماز بیت رهبری حال نمیده. واقعا دیگه دلم داشت تنگ می شد. امروز عزمم رو جزم کردم و رفتم.
واقعا حالی داشت. اصلا یه نیرویی انگار به روح ات داده باشن. حتی فضای اونجا کلی به آدم شور و حال می بخشه
و قشنگ آدم رو می بره تو فضای ماه رمضون. نماز پشت آقا هم که اصل قضیه است. بعد نماز احساس خیلی خوبی
داشتم. دیدن علما از نزدیک هم واقعا یه چیز دیگه ست. البته تو اون زاویه ای که من بودم فقط از پشت آقا رو میشد دید.
ولی همونشم غنیمته.



نماز                                 
۹۳/۰۴/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجرم فراری

نظرات  (۱)

۲۲ تیر ۹۳ ، ۰۳:۱۱ محسن رحیمی
به به
خوشا به سعادتت
میگفتی شاید منم میومدم
پاسخ:
شرمنده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی