کارهایت را مدیریت کن
شاید بیش از دو یا سه سال است که درگیر مرتب و منظم کردن کارهایم و نوشتن آن ها هستم. تلاش برای اینکه بتوانم تمامی کارها را به خوبی انجام دهم و چیزی این وسط گم نشود. تقارن افراطی ذهنی هم کارم را سخت تر کرده و دوست دارم که تمام امور را بتوانم در ذهنم دسته بندی کنم و با احاطه کامل چیزی گم نشود.
امتحان کردن راه های مختلف از برگه چک نویس و سر رسید و دفترچه یادداشت و اپ های موبایلی، و روش های مختلف مانند جدول فوری و ضروری (+)، که توصیه آقا معلم بود، و قورباغه(+) و غیره هم بخشی از تلاش من بود.
حالا به یک ملقمه ای رسیدم که بعضا کارهایم را راه میندازد و بعضی مواقع هم گیر و گورهایش اذیتم میکند.
کم کم توضیح خواهم داد.