مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری
چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۰۶ ب.ظ

مشغولیت

صبح دارم میرم بیرون از خانه رادیو معارف داره درس تفسیر آیت الله جوادی آملی رو پخش می کند.

شب دارم برمی گردم دوباره داره درس تفسیر حاج آقا پخش میشود.

اهلش حساب کنند ما چقدر زود میریم و چقدر دیر میایم. بازم بگید مرد نیستیم.



نوشته شده توسط مجرم فراری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
مجرم فراری

اَعِرِ اللهَ جُمجمَتک

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری

مشغولیت

چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۰۶ ب.ظ

صبح دارم میرم بیرون از خانه رادیو معارف داره درس تفسیر آیت الله جوادی آملی رو پخش می کند.

شب دارم برمی گردم دوباره داره درس تفسیر حاج آقا پخش میشود.

اهلش حساب کنند ما چقدر زود میریم و چقدر دیر میایم. بازم بگید مرد نیستیم.

۹۳/۱۰/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجرم فراری

نظرات  (۶)

۱۸ دی ۹۳ ، ۰۹:۵۶ محمد امین
هم زمان می ریم سر کار !
۱۹ دی ۹۳ ، ۰۰:۴۴ محمدحسن ‌‌
پس معلومه مرد بودن به این حرف‌ها نیست!
:)
۱۹ دی ۹۳ ، ۰۰:۵۸ محمدحسن ‌‌
قبلی شوخی بود!
+ ولی مطمئنم در لایه‌های پنهان افرادی که با آدم سر و کار دارند، قطعا یه تأثیرات خوبی دارد! صبر کن، ببین!
پاسخ:
فَصَبَرتُ
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۱ علی سلیمی بنی
جالبه که با تلویزیون و آقاجوادی اینقدر انس دارند اهل خانه‌تان!(شاید هم خودتان)

سَکَتتُ
احتمالا درخت ها نمی‌گذارند جنگل را ببینی.
@ ص

یحفظک الله یا استاذ !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی