مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری
چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱ ب.ظ

و افنیت شبابی

خسته ای از خودت و اطرافیانت
سر کاری
حوصله نداری و دست و دلت به کاری نمی رود
وبلاگ آقا معلم رو میخونی و حالت بدتر می شود
از لینک مطلب میروی به "آبیاری گیاهان دریایی"
و از آنجا یکی از نظرات را میخوانی
با خودم چه کرده ام
چرا منِ 24 ساله هیچ نشده ام
چرا وقتی خودم را با شما مقایسه میکنم حالم از خودم بهم میخورد
این رسم زندگی نبود!
Capture.PNG


نوشته شده توسط مجرم فراری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
مجرم فراری

اَعِرِ اللهَ جُمجمَتک

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری

و افنیت شبابی

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱ ب.ظ
خسته ای از خودت و اطرافیانت
سر کاری
حوصله نداری و دست و دلت به کاری نمی رود
وبلاگ آقا معلم رو میخونی و حالت بدتر می شود
از لینک مطلب میروی به "آبیاری گیاهان دریایی"
و از آنجا یکی از نظرات را میخوانی
با خودم چه کرده ام
چرا منِ 24 ساله هیچ نشده ام
چرا وقتی خودم را با شما مقایسه میکنم حالم از خودم بهم میخورد
این رسم زندگی نبود!
Capture.PNG
۹۷/۰۲/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجرم فراری

نظرات  (۱)

به من فکر کن
اون موقع میتونی کمتر حرص بخوری!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی