مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری
سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۱ ق.ظ

کارهایت را مدیریت کن

برنامه ریزی

شاید بیش از دو یا سه سال است که درگیر مرتب و منظم کردن کارهایم و نوشتن آن ها هستم. تلاش برای اینکه بتوانم تمامی کارها را به خوبی انجام دهم و چیزی این وسط گم نشود. تقارن افراطی ذهنی هم کارم را سخت تر کرده و دوست دارم که تمام امور را بتوانم در ذهنم دسته بندی کنم و با احاطه کامل چیزی گم نشود.

امتحان کردن راه های مختلف از برگه چک نویس و سر رسید و دفترچه یادداشت و اپ های موبایلی، و روش های مختلف مانند جدول فوری و ضروری (+)، که توصیه آقا معلم بود، و قورباغه(+) و غیره هم بخشی از تلاش من بود.
حالا به یک ملقمه ای رسیدم که بعضا کارهایم را راه میندازد و بعضی مواقع هم گیر و گورهایش اذیتم میکند.
کم کم توضیح خواهم داد.



نوشته شده توسط مجرم فراری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
مجرم فراری

اَعِرِ اللهَ جُمجمَتک

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری

کارهایت را مدیریت کن

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۱ ق.ظ

برنامه ریزی

شاید بیش از دو یا سه سال است که درگیر مرتب و منظم کردن کارهایم و نوشتن آن ها هستم. تلاش برای اینکه بتوانم تمامی کارها را به خوبی انجام دهم و چیزی این وسط گم نشود. تقارن افراطی ذهنی هم کارم را سخت تر کرده و دوست دارم که تمام امور را بتوانم در ذهنم دسته بندی کنم و با احاطه کامل چیزی گم نشود.

امتحان کردن راه های مختلف از برگه چک نویس و سر رسید و دفترچه یادداشت و اپ های موبایلی، و روش های مختلف مانند جدول فوری و ضروری (+)، که توصیه آقا معلم بود، و قورباغه(+) و غیره هم بخشی از تلاش من بود.
حالا به یک ملقمه ای رسیدم که بعضا کارهایم را راه میندازد و بعضی مواقع هم گیر و گورهایش اذیتم میکند.
کم کم توضیح خواهم داد.

۹۶/۱۰/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجرم فراری

نظرات  (۱)

۲۷ دی ۹۶ ، ۱۱:۳۲ محمدحسن شهبازی
مشتاق شنیدن(خواندن).

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی