مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری
يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ق.ظ

شروع میکنم، بسم الله

مدتی هست که به بهانه های مختلف عقب می اندازمش، مثلا چند ماهی به خاطر کنکور و دلایل دیگر، ولی حالا تصمیم گرفتم یک مقدار از فضای مهندسی خارج بشم! (منظورم همین درس های نصفه و نیمه ای هست که میخونم و نمیخونم) و یه مقداری هم مطالعات جانبی و معارفی ام رو زیاد کنم.
همین چند وقت پیش هم گفته بودم که هوای محتواهای جناب ع.ص رو کرده ام، حالا به نظرم بهانه خوبی هست که با سخنرانی های پیشنهادی استاد شروع کنم تا موتورم گرم بشه و ان شاالله مطالعاتم رو گسترده تر کنم.


نوشته شده توسط مجرم فراری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
مجرم فراری

اَعِرِ اللهَ جُمجمَتک

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری

شروع میکنم، بسم الله

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ق.ظ
مدتی هست که به بهانه های مختلف عقب می اندازمش، مثلا چند ماهی به خاطر کنکور و دلایل دیگر، ولی حالا تصمیم گرفتم یک مقدار از فضای مهندسی خارج بشم! (منظورم همین درس های نصفه و نیمه ای هست که میخونم و نمیخونم) و یه مقداری هم مطالعات جانبی و معارفی ام رو زیاد کنم.
همین چند وقت پیش هم گفته بودم که هوای محتواهای جناب ع.ص رو کرده ام، حالا به نظرم بهانه خوبی هست که با سخنرانی های پیشنهادی استاد شروع کنم تا موتورم گرم بشه و ان شاالله مطالعاتم رو گسترده تر کنم.
۹۵/۰۳/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجرم فراری

نظرات  (۱)

۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۱:۴۴ راهی به سوی نور
از معدود نویسنده هایی است که خوندن کتاباشون بسیار طولانی می شه! غیر ممکن هست به فکرکردن وادارم نکنه...
کتاب حرکت شون رو دارم می خونم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی