مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری
جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ب.ظ

دهکده جهانی

هفته پیش آخرین (و تقریبا تنها) حساب شبکه اجتماعی ام را پاک کردم تا خیالم راحت شود که دیگر هیچ چیزِ جامانده ای در این بلبشو ندارم. خیالم راحت شد که دیگر عضو هیچ کدام از این شبکه ها نیستم. خلاص از همه وقت تلف کردن ها و تنوع طلبی ها و کثرت گرایی ها*. به دور از همه خروارها اطلاعات مفید و غیرمفیدی که دردی را دوا نکرد. به دور از همه آدم هایی که حال و حوصله حضوری دیدنشان را هم ندارم چه برسد به مجازی و به دور از همه مجازی دیدن هایی که صفای حضوری را ندارد.**


* توحید خیلی حال میدهد.

** چهره به چهره و نفس در نفس دیدن رفقا و آشنایان و ... یک صفای دیگری دارد خب.



نوشته شده توسط مجرم فراری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
مجرم فراری

اَعِرِ اللهَ جُمجمَتک

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری

دهکده جهانی

جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ب.ظ

هفته پیش آخرین (و تقریبا تنها) حساب شبکه اجتماعی ام را پاک کردم تا خیالم راحت شود که دیگر هیچ چیزِ جامانده ای در این بلبشو ندارم. خیالم راحت شد که دیگر عضو هیچ کدام از این شبکه ها نیستم. خلاص از همه وقت تلف کردن ها و تنوع طلبی ها و کثرت گرایی ها*. به دور از همه خروارها اطلاعات مفید و غیرمفیدی که دردی را دوا نکرد. به دور از همه آدم هایی که حال و حوصله حضوری دیدنشان را هم ندارم چه برسد به مجازی و به دور از همه مجازی دیدن هایی که صفای حضوری را ندارد.**


* توحید خیلی حال میدهد.

** چهره به چهره و نفس در نفس دیدن رفقا و آشنایان و ... یک صفای دیگری دارد خب.

۹۴/۰۳/۲۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
مجرم فراری

شبکه های اجتماعی

نظرات  (۴)

۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۲ علی فرحزادی
بسیار هم خوب...:)اما به نظرم مدیریت کردن حضور در این فضا،از پاک کردن مسئله بهتره...خواه ناخوه ما در زمین بازی که دیگران چیده اند قرار گرفته ایم و بخش عظیمی از دنیای اطرافیان ما و همچنین حوادث در این فضا اتفاق میافته،پس دوری کردن از این فضا عین عقب موندنه...هر چند که این مضرات رو قبول دارم و اعتراف میکنم خودم هم هنوز نتونستم به روشی برسم که حداکثر فایده و حداقل ضرر رو داشته باشه...
پاسخ:
به نظرم باید دوباره بررسی کرد که چه دلایلی ما رو میتونه مجاب کنه که بریم سمتش، چه دلایلی که باعث میشه ورود بهش الزام آور بشه نه دلایلی که صرفا اجازه ورود بده.
لزوم بازی در زمین دیگران؟
بخش عظیم چه اتفاقاتی ؟
چه حوادثی؟
دوری کردن از این فضا عین عقلانیت است.
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۵ مُحْسِنْ :)
تلگرام چی؟!!
پاسخ:
موبایلی منظورم نبود
اونم محدود کردم و در اینده نزدیک شاید ...
دوری کردن از این فضا عین عقلانیت است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی