مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری
جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ب.ظ

تحویل سال

لحظاتی پیش فهمیدم این رفیقمون که سمت چپ من دراز کشیده، که سه ماه از من بزرگ تره، قبل محرم رفته قاطی مرغ ها و متاهلی اومده جهادی.

آخرین شکست عشقی سال 1393
ساعت 22، 29 اسفند ماه
روستای خواجه منجی کوه



نوشته شده توسط مجرم فراری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
مجرم فراری

اَعِرِ اللهَ جُمجمَتک

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری

تحویل سال

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ب.ظ
لحظاتی پیش فهمیدم این رفیقمون که سمت چپ من دراز کشیده، که سه ماه از من بزرگ تره، قبل محرم رفته قاطی مرغ ها و متاهلی اومده جهادی.

آخرین شکست عشقی سال 1393
ساعت 22، 29 اسفند ماه
روستای خواجه منجی کوه

۹۳/۱۲/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجرم فراری

ازدواج

جهادی

نظرات  (۱)

تکبیر!
ایجاز، توصیف، حذف، کنایه، ارجاع، پایان باز، پریشان!
مطمئنا این بهترین یادداشتی بود که در شش ماه گذشته در وبلاگ دوستانم خوانده‌ام.
اگر در نویسندگی به چنین قدرتی دست یافته ای بسیار از آن مراقبت کن. گرانبها و خطرآفرین است.
پاسخ:
تِلْکَ شِقْشِقَة هَدَرَتْ ثُمَّ قَرَّتْ
(:
ایشالا.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی