مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری
يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۳۶ ق.ظ

جوانی 2

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

و من یتق الله

یجعل له مخرجا

و یرزقه من حیث لا یحتسب



نتایجش هوش از سرت می بره.

رفیق من، برادر عزیزم، تقوا بکن

به قول حاج اقا بهجت:

(( بابا با خدا بساز، کار رو درست می کنه، چرا در خلوت و جلوت هر چه دلت می خواهد می کنی، مگه نمی فرماید و من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لا یحتسب و من یتوکل علی الله فهو حسبه ان الله بالغ امره قد جعل الله لکل شیء قدرا ))

عزیز دلم، برای خودت برنامه داشته باش، حواست به خودت باشه.



نوشته شده توسط مجرم فراری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
مجرم فراری

اَعِرِ اللهَ جُمجمَتک

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری

جوانی 2

يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۳۶ ق.ظ

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

و من یتق الله

یجعل له مخرجا

و یرزقه من حیث لا یحتسب



نتایجش هوش از سرت می بره.

رفیق من، برادر عزیزم، تقوا بکن

به قول حاج اقا بهجت:

(( بابا با خدا بساز، کار رو درست می کنه، چرا در خلوت و جلوت هر چه دلت می خواهد می کنی، مگه نمی فرماید و من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لا یحتسب و من یتوکل علی الله فهو حسبه ان الله بالغ امره قد جعل الله لکل شیء قدرا ))

عزیز دلم، برای خودت برنامه داشته باش، حواست به خودت باشه.

۹۳/۱۰/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجرم فراری

نظرات  (۲)

یک شب نشینی ساده!
پاسخ:
بابا همینجوری دلی نوشتم.
وجدانا اصن حواسم به اون نبود.
اتفاقا خیلی خوش گذشت که.
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۱:۱۵ علی سلیمی بنی
اگر بگویید چرا خودت عامل نیستی؟! می گویم: « اگر بنا بود که باید بگوییم ما عاملیم به هر چه عالمیم، شاید حاضر به این حضور و بیان نمی شدیم »؛ لکن دستور، بذل نعمت است، شاید به مقصود برساند؛ « ما أخذ الله علی العباد أن یتعلّموا حتی أخذ علی العماء أن یعلّموا«
آیت الله بهجت(ره)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی