مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری
پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ

حیات طیبه

من تو شهرمون (تهران) زندگی نمی کنم. توی جهادیه که مثل آدم زندگی می کنم.

با اینکه بازم نقص های خودش رو داره ولی خیلی آدم وارتر از زندگی تو شهر هست.

اینو از حال روحی و حتی جسمی خودم می تونم بفهمم، به راحتی.

اون قدر اوضاعم تو شهر داغون هست که سر چند روز رسما می خوام بالا بیارم.

اصلا یکی از مهمترین دلیل هایی که برای جهادی رفتن دارم همین زندگی آدم وار

هستش. واقعا نعمتیه.

شکرا لله





نوشته شده توسط مجرم فراری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
مجرم فراری

اَعِرِ اللهَ جُمجمَتک

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری

حیات طیبه

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ

من تو شهرمون (تهران) زندگی نمی کنم. توی جهادیه که مثل آدم زندگی می کنم.

با اینکه بازم نقص های خودش رو داره ولی خیلی آدم وارتر از زندگی تو شهر هست.

اینو از حال روحی و حتی جسمی خودم می تونم بفهمم، به راحتی.

اون قدر اوضاعم تو شهر داغون هست که سر چند روز رسما می خوام بالا بیارم.

اصلا یکی از مهمترین دلیل هایی که برای جهادی رفتن دارم همین زندگی آدم وار

هستش. واقعا نعمتیه.

شکرا لله



۹۳/۰۶/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجرم فراری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی