مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری
پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۹ ق.ظ

فبهت الذی نظر

آقا یکی از بچه های کلاس اومد گفت علم مواد چند شدی؟ منم کلی خوش حال

پش خودم گفتم من این امتحانو خوب دادم، اصلا همه امیدم به همین امتحانه بود(!!!!!)

که معدل رو بکشه بالا، گفتم هنوز ندیدم و رفتم سمت سایت دانشکده، آقا چشمتون 

روز بد نبینه نمیدونم می تونین حس منو درک کنین یا نه، صفحه نمرات که باز شد 

دیدم استاد به من داده 10 ، به همین بزرگی ای که اینجا نوشتم برام جلوه کرد.

یعنی انگار یه ظرف آب سرد ریخته باشن رو سرت و بعدشم با پتک زده باشن روت،

گیج و منگ شده بودم. استاد رسما "ناک اوت" ام کرد. البته دوستان سعی کردند دلداریم

بدن و می گفتن که اشتباه شده و ... . از این استاده هم هیچ رد و نشونی هم نداشتم

جز یه رایانامه. اول سعی کردم که خون سردی خودمو حفظ کنم و بعدش نامه بزنم. 

خدا رو شکر استاده خیالمونو راحت کرد....

اعتراض



نوشته شده توسط مجرم فراری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
مجرم فراری

اَعِرِ اللهَ جُمجمَتک

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مجرم فراری

من یک فراری ام، یک مجرم فراری

فبهت الذی نظر

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۹ ق.ظ

آقا یکی از بچه های کلاس اومد گفت علم مواد چند شدی؟ منم کلی خوش حال

پش خودم گفتم من این امتحانو خوب دادم، اصلا همه امیدم به همین امتحانه بود(!!!!!)

که معدل رو بکشه بالا، گفتم هنوز ندیدم و رفتم سمت سایت دانشکده، آقا چشمتون 

روز بد نبینه نمیدونم می تونین حس منو درک کنین یا نه، صفحه نمرات که باز شد 

دیدم استاد به من داده 10 ، به همین بزرگی ای که اینجا نوشتم برام جلوه کرد.

یعنی انگار یه ظرف آب سرد ریخته باشن رو سرت و بعدشم با پتک زده باشن روت،

گیج و منگ شده بودم. استاد رسما "ناک اوت" ام کرد. البته دوستان سعی کردند دلداریم

بدن و می گفتن که اشتباه شده و ... . از این استاده هم هیچ رد و نشونی هم نداشتم

جز یه رایانامه. اول سعی کردم که خون سردی خودمو حفظ کنم و بعدش نامه بزنم. 

خدا رو شکر استاده خیالمونو راحت کرد....

اعتراض

۹۳/۰۳/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
مجرم فراری

نظرات  (۳)

۲۹ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۸ محسن رحیمی
میگفتی بیست ، بیست میداد
بیچاره ترسیده (:

البته این چیزا خیلی باسم پیش اومده ولی برگه که نگاه میکنم میبینم حقم بوده |:
پاسخ:
نامردی میشد حاجی
البته نمره ام هم همین بوده
واسه نمره لَه لَه میزنی؟!
نچ نچ  :))
پاسخ:
ایمیل استاد رو کی از من گرفت؟؟؟؟؟
(((((((((((:
چه استاد باشعوری؟
خداییش یه درس سه واحدی که بیست صد درصد میشدم،  استاد برگم رو گم کرد. اونایی که از روم تقلب نوشتن شدن19.75! بعد استاد زیر بار نمیرفت برگم رو گم کرده یه 16 انداخت جلوم! یعنی بعد اینکه گفتم اونایی که تقلب نوشتن چند شدنوو!
برید دست استادتون رو ببوسید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی